سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
شهرماخانه ما
شهروند ایرانی ساکن تهران با تخصص وتحصیلات وتجارب کاری در امور مدیریت شهری، با اعتقاد بر حل معضلات شهرمان در سایه سعی وتلاش و همیاری جمعی
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 28
کل بازدید : 316414
کل یادداشتها ها : 128
خبر مایه

موسیقی


                          بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر شما متفکران عابد

سلام بر آنکس که مرا آموخت

و سلام بر استاد

                 قدر استاد نکو دانستن                                حیف استاد مرا یاد نذاذ

عجب غافلگیر ی با حالی بود!

باور کنید تا ساعت 23 نمیدانستم چه خبر است!

مثل هر شب رفتم سراغ رایانه و اتفاقا آنقدر خط قطع شد که فقط یکبار توانستم بروم به وبلاگم ولی با تعجب دیدم که تعداد بازدید از وبلاگم 168 شده و من که دیگر کم کم عادت کرده بودم بازدیدها بین 40 تا50 باشد خیلی جا خوردم و گفتم چه اتفاقی افتاده که ما رو تحویل گرفتند آنهم به این تعداد!

خلاصه الان که رفتم بخش مدیریت و قسمت ورودی سایت با کمال تعجب و کمی بهت و مقداری غافلگیری شدید دیدم منتخب شدم البته من نه بلکه وبلاگم!

تا اینجای کار را داشته باشید تا چند نکته مهم و بدون تعارف را خدمتتان عرض کنم:

1- خدایی و راست و حسینی هنوز کار اصلی وبلاگم شروع نشده و برای مقدمه سعی کردم چندین نوشته از خودم بعلاوه بریده اخبار و وقایع مهم که کمتر به چشم میخورند را عرضه کنم .پس وبلاگهای زیادی هستند که واقعا لیاقت منتخب شدنشان خیلی خیلی بیشتر از من هست .

2- اینجا خیلی چیزها از خیلی از وبلاگ نویس ها یاد گرفتم و بنوعی آنها اساتید من بوده و هستند و مخصوصا در تبادل نظرات توانستم مطالب مهمی را بیاموزم و باز هم منتخب شدن زیبنده آنها بود.

3- وبلاگهایی مثل ابلیس (با آن صداقت و صفای باطنش ) آدمکها .نازنین .استاد مقامی . عشق الهی .منتظر جواب . حسین کاظمی . شیدایی . سنگ صبور . صورتک . بازی بزرگان . آفتابگردان و ........و.......و......(با عرض پوزش از بقیه دوستانی که وبلاگشان را حفظ نیستم) هر کدام برای خود ماشااله یک پارسی بلاگند بیشتر شایسته انتخاب هستند.

4- دروغ چرا من هم مثل هر کس دیگری از واقعه ای که یک جورایی نمونه اش نشان بدهند خوشحال شدم ولی دلم برای وبلاگ ابلیس خیلی سوخت چون هم باید خودش منتخب میشد و هم در باره این انتخاب با من حرف میزد.

5- تقدیر و تشکر از مدیریت پارسی بلاگ و کلیه زحمت کشانش جای خودش را دارد چون معتقدم کارهای این عزیزان روحیه دهنده است و باعث ترغیب و تشویق نسل ما در تمام عرصه ها میگردد.

6- این انتخاب را صادقانه و بی ریا تقدیم همه وبلاگهای پارسی بلاگ و بچه رزمنده ها و متفکرین مینمایم و روزی را میبینم که همه با هم در عرصه های جهانی منتخب و نمونه باشیم که البته خیلیها هستند  .

دوستان عزیزم .تقاضا دارم تا بیشتر با نظر های خودتان من را راهنمایی فرموده و از علمتان بهره مندم سازید .

7- منظور از شعر ابتدای مطلبم هم همه شما عزیزان هستید که به فراخور آنچه از شما آموخته ام استاد من محسوب میشوید.

8- برای تمامی دوستانی که به هر نحو محبت نموده و از اول کار وبلاگ تاکنون نظر و پیام داده اند پاسخی در همان قسمت گذاشته ام .                                                                                                                                                                                                                       یا علی عزت مستدام






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           




ابزار وبلاگ