سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
شهرماخانه ما
شهروند ایرانی ساکن تهران با تخصص وتحصیلات وتجارب کاری در امور مدیریت شهری، با اعتقاد بر حل معضلات شهرمان در سایه سعی وتلاش و همیاری جمعی
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 53
کل بازدید : 316667
کل یادداشتها ها : 128
خبر مایه

موسیقی


                                           بنام خدا

سلام دوستان عزیز

افتتاح مرکز کنترل ترافیک ناجا
رویانیان از تلاش های صدا و سیما برای همکاری با نیروی انتظامی در بخش فرهنگی تشکر و قدردانی کرد و گفت: حاصل این کارهای فرهنگی، کاهش تلفات از 11 و سه دهم درصد به منفی 3 درصد بوده است و امسال نیز 15 و نیم درصد در تلفات و 20 درصد در تصادفات کاهش داشتی

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی روز چهارشنبه با حضور رئیس سازمان صدا و سیما و فرمانده نیروی انتظامی در شهرک آزمایش تهران افتتاح شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار سرتیپ رویانیان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در مراسم افتتاح این مرکز گفت: با افتتاح و راه اندازی این سیستم، تمام جاده های کشور به صورت لحظه ای کنترل می شود.

وی به اقدامات راهنمایی و رانندگی در 2 سال گذشته اشاره کرد و افزود: هم اکنون 8 میلیون دانش آموز به عنوان همیار پلیس به صورت فعال مشغولند و بزودی 500 هزار معلم ترافیک نیز آموزش خود را از شبکه دوم سیما دریافت می کنند.

وی ادامه داد: همچنین 12 هزار مهد کودک با 400 هزار کودک، مبحث ترافیک را به عنوان نخستین درس خود فرا می گیرند.

رویانیان از تلاش های صدا و سیما برای همکاری با نیروی انتظامی در بخش فرهنگی تشکر و قدردانی کرد و گفت: حاصل این کارهای فرهنگی، کاهش تلفات از 11 و سه دهم درصد به منفی 3 درصد بوده است و امسال نیز 15 و نیم درصد در تلفات و 20 درصد در تصادفات کاهش داشتیم.

وی از دیگر اقدامات راهنمایی و رانندگی را استفاده از ابزارهای الکترونیک اعلام کرد و افزود: تا پایان سال، 800 دوربین در جاده ها نصب می شود و برگه های جریمه به صورت الکترونیکی خواهد شد.

رویانیان از دیگر اقدامات راهنمایی و رانندگی را ایجاد پلیس حرفه ای در انجام ماموریت ها برشمرد و گفت: وظیفه این پلیس، برقراری انضباط در راهنمایی و رانندگی و ترافیک خیابان هاست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: با تلاش های راهنمایی و رانندگی شاهد رضایت 25 درصدی مردم بودیم و در این میان یک میلیون و 500 هزار پرونده در پلیس رسیدگی شده و وصول جرایم رانندگی نیز از 42 درصد به 67 درصد رسیده است.





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           




ابزار وبلاگ