سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
شهرماخانه ما
شهروند ایرانی ساکن تهران با تخصص وتحصیلات وتجارب کاری در امور مدیریت شهری، با اعتقاد بر حل معضلات شهرمان در سایه سعی وتلاش و همیاری جمعی
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 53
کل بازدید : 316649
کل یادداشتها ها : 128
خبر مایه

موسیقی


                                                  بنام خداوند سبحان

سلام بر سروران عزیز

سفر جنوب ویژه وبلاگ نویسان

اردوی معنوی بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور، ویژه وبلاگ نویسان برگزار می‌شود.

مدیر دفتر توسعه وبلاگ دینی با اعلام این خبر گفت: پس از اجرای موفق اردوی از بلاگ تا پلاک که برای نخستین بار سال گذشته توسط دفتر توسعه وبلاگ دینی برگزار شد، امسال نیز این اردو با شکوه تر از قبل برگزار می‌شود.

سید محمد رضا فخری هدف از برگزاری این اردو را علاوه بر تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدای دفاع مقدس، گسترش و ترویج فرهنگ شهادت و آشنایی وبلاگ نویسان با حال و هوای معنوی، سیاسی و نظامی دوران دفاع مقدس دانست.
وی زمان برگزاری اردوی از بلاگ تا پلاک را از 22 اسفندماه سال جاری، به مدت پنج روز اعلام کرد.

فخری از برنامه‌های ویژه اردوی وبلاگ نویسان به مناطق جنوب کشور را بازدید از منطقه عملیاتی والفجر 8 «اروند‌کنار»، بازدید از نخلستان حاشیه اروند «قطعه‌ای از بهشت»، بازدید از نمایشگاه لشکر 77، بازدید از منطقه عملیاتی کربلای 5 و یادمان شهدای شلمچه ، بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس و ادوات سنگین نظامی، حضور در دشت لاله‌ها و برافراشته شدن پرچم گنبد حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، بازدید از طلائیه، زیارت مزار شهدای هویزه «دانشجویان پیرو خط امام»، دهلاویه و بازدید از محل شهادت دکتر چمران، اسکان در سنگرهای زیرزمینی، اجرای رزم شبانه توسط یگان تکاور و برنامه‌های متنوع فرهنگی دیگری همچون توزیع نشریات وبلاگی و مسابقات یادداشت نویسی و... اعلام کرد.

مدیر دفتر توسعه وبلاگ دینی در مورد رای گیری از وبلاگ نویسان در جریان انتخابات مجلس افزود: با توجه به همزمانی انتخابات مجلس شورای اسلامی با اردو، رای گیری از وبلاگ نویسان به صورت سیار و در منطقه، صورت می‌پذیرد.

وی در پایان ضمن تشکر از دست اندرکاران اردو، خاطر نشان کرد دفتر توسعه وبلاگ دینی با تمام امکانات و توان خود در هر چه باشکوه برگزار شدن این اردوی معنوی تلاش خواهد کرد.





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           




ابزار وبلاگ