سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
شهرماخانه ما
شهروند ایرانی ساکن تهران با تخصص وتحصیلات وتجارب کاری در امور مدیریت شهری، با اعتقاد بر حل معضلات شهرمان در سایه سعی وتلاش و همیاری جمعی
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 25
کل بازدید : 316730
کل یادداشتها ها : 128
خبر مایه

موسیقی


                                                    بنام خدا

سلام

تایید صلاحیت برخی از نمایندگان ردصلاحیت شده
به دنبال رایزنی های رییس و دیگر مسوولان مجلس هفتم بسیاری از نمایندگان رد صلاحیت شده اصلاح طلب مجلس هفتم که عضو فراکسیون اقلیت هستند، تایید صلاحیت شده و به رقابت های انتخابات بازگشتند.
به گزارش«جهان» و به نقل از عصر ایران مذاکره درباره باقیمانده افراد رد صلاحیت شده نیز دامه دارد و احتمال بازگشت آنها وجود دارد.

نوروززاده، صدیقی، گرامی مقدم، تابش، علیخانی پدر و پسر، پیرموذن، آذروش از جمله نمایندگان فراکسیون اقلیت مجلس هستند که صلاحیت آنها مورد تایید قرار نگرفته بود اما به دنبال رایزنی ها تایید صلاحیت شدند.
 
فراکسیون اقلیت مجلس فردا نشستی را برگزار می کند تا درباره نحوه تهیه فهرست انتخاباتی اصلاح طلبان در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی بحث و بررسی داشته باشد.

از سوی دیگر برخی از چهره های اصولگرای مجلس نیز که رد صلاحیت شده بودند نیز تایید صلاحیت شده و به رقابت های انتخاباتی مجلس هشتم بازگشته اند.

طی روزهای گذشته محمد حسن ابوترابی فرد و محمدرضا باهنر رایزنی هایی را با اعضای شورای نگهبان انجام داده بودند تا نمایندگان فعلی مجلس هفتم که رد صلاحیت شده اند بتوانند به رقابت های انتخابات بازگردند.





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           




ابزار وبلاگ