سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
شهرماخانه ما
شهروند ایرانی ساکن تهران با تخصص وتحصیلات وتجارب کاری در امور مدیریت شهری، با اعتقاد بر حل معضلات شهرمان در سایه سعی وتلاش و همیاری جمعی
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 28
کل بازدید : 316423
کل یادداشتها ها : 128
خبر مایه

موسیقی


                                          بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام مجدد خدمت دوستان عزیزم

امروز وقت کردم و چند وبلاگ دیگر را دیدم و علی رغم وجود وبلاگهای خیلی عالی و آموزنده متاسفانه چند مورد هم باعث شد حسابی جا خورده و واقعا دلم برای فضای مقدس اینجا سوخت!

علاوه بر برخی موارد مبتذل . چند مورد بود که حتی ابتدایی ترین مراتب نگارش فارسی را رعایت ننموده و جدای از این اصلا هیچ محتوایی نداشته و حیف از ثانیه های تلف شده برای دیدن این وبلاگها که بنظر من فقط نام و محتوای پارسی بلاگ را خدشه دار و لوث مینمایند .

جناب آقای فخری مدیریت محترم پارسی بلاگ استدعا دارم تا فکری بحال این معضل فرموده و همه بدانند هر چیزی و کاری اصول و حسابی دارد و وبلاگ نویسی هم جدای از این اصل نیست؟

بخدا قصد دخالت و یا مطرح شدن ندارم اما بعضی از وبلاگها ندانسته و از سر بی سوادی بجای مسابقه دارند به شئونات اسلامی و دینی توهین میکنند یعنی با طرح چند سوال دینی چنان تخریبی میکنند که حدیث معروف پیامبر اکرم را به عینه تداعی میکنند: جهل مایه تباهی است

دوستان اینجا چون اکثر نویسندگانش با تفکر مینویسند محیطی عبادی و علمی دارد که مراعات حیثیتش بر همه ما واجب خواهد بود زیرا هر کار ما در اینجا چون نشر میشود لذا اثر سوء آن مخربتر میباشد.

امیدوارم محیط وبلاگ در پارسی بلاگ را همه پاس بداریم که این امر خود کمک به مدیریت محترم آن خواهد بود.

ضمنا برای نمونه یکی از آنها را لینک کرده و التماس میکنم ببینید و نظر بدهید.             یا علی






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           




ابزار وبلاگ