سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
شهرماخانه ما
شهروند ایرانی ساکن تهران با تخصص وتحصیلات وتجارب کاری در امور مدیریت شهری، با اعتقاد بر حل معضلات شهرمان در سایه سعی وتلاش و همیاری جمعی
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 19
کل بازدید : 316712
کل یادداشتها ها : 128
خبر مایه

موسیقی


                                             بسم الله المتعال

سلام بر همه

خبری خواندم راجع به مدیریت باشگاه استقلال تهران که برای طرفداران ابی پوشان استقلال چندان خوشایند نیست و امیدوارم که این تیم تازه کمر راست کرده دوباره اسیر حاشیه نشود.پس با هم میخوانیم:

شایعه ای نگران کننده درباره استقلال تهران
منابع آگاه خبر از اعتراضهای پنهان حامیان فتح ا...زاده خبر می دادند، اما علی آبادی تصمیم خود را گرفته تا در آینده ای نزدیک شاهرخ شهنازی به جای فتح ا...زاده بر کرسی ریاست باشگاه استقلال تکیه زند.
برخی روزنامه ها خبر از حضور شهنازی به عنوان مدیر عامل جدید استقلال تهران می دهند.

به گزارش «فردا»، برخی روزنامه های صبح کشور با انتشار خبر احتمال حضور شاهرخ شهنازی در هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران باعث حیرت علاقمندان به این تیم شده اند.

بنا بر این گزارش روزنامه قدس با بیان اینکه محمد علی آبادی از مدتها قبل به فکر انتخاب دو گزینه مطلوب بود تا به تزریق این دو به هیأت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس معضل زوج بودن ترکیب هیأت مدیره ها را حل کند. حساسیتها برای باشگاه استقلال به مراتب بیشتر از پرسپولیس بود، چون گزینه مورد نظر برای استقلال می بایست شاخصه های پست مدیرعاملی را برخوردار باشد تا بتواند پس از مدتی کوتاه جانشین علی فتح ا...زاده خویی شود، ازاین رو با بررسی گزینه های موجود قرعه به نام شاهرخ شهنازی درآمد تا وی پس از کنار رفتن به سود علی کفاشیان صاحب جایگاه ویژه شود.

گفتنی است شهنازی که با کنار کشیدن به سود کفاشیان در اندیشه دبیرکلی کمیته ملی المپیک بود و با مطرح شدن نام نصرا... سجادی شانس خود را برای تصاحب این کرسی کمرنگ می دید، در لفافه نارضایتی خود را روند جریانات حاکم بر ورزش اعلام کرد تا رئیس سازمان وی را در سنگری دیگر مشغول به کار نماید.

قدس در ادامه نوشته است: منابع آگاه خبر از اعتراضهای پنهان حامیان فتح ا...زاده خبر می دادند، اما علی آبادی تصمیم خود را گرفته تا در آینده ای نزدیک شاهرخ شهنازی به جای فتح ا...زاده بر کرسی ریاست باشگاه استقلال تکیه زند.

در این خصوص شهنازی که ریاست فدراسیون تنیس روی میز را برعهده دارد اظهار داشته است: تاکنون هیچ کسی با من تماس نگرفته است و تا زمانی که کسی به من چیزی نگوید نمی توانم درباره حضور در باشگاه استقلال حرف بزنم، چون در صورت چنین حرکتی همه می گویند طرف برای خودش تصمیم می گیرد و اعلام آمادگی می کند.

جلوگیری از این اتفاقات که حاکی از ضعف عمده مدیرت ورزش کشور ما یعنی دخالت سیاسیون در ورزش و تلاش عده ای برای بهره برداری سیاسی از ورزش است تنها با بالا بردن نقش مردم در عرصه تصمیم گیری ها میسر است.

گفتنی است استقلال تهران به تازگی از بحران نتیجه گیری بیرون آمده است و حذف فتح الله زاده که محبوبیت خاصی بین بازیکنان و طرفداران این تیم دارد می تواند آغازی برای ایجاد بحران در این تیم باشد.
 
 

 
آخرین خبر: محمد آخوندی سخنگوی سازمان تربیت بدنی اعلام کرد: آقای فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل با کمک هیات مدیره عملکرد خوبی در باشگاه استقلال داشته است و نشانه های حرکت رو به رشد در این باشگاه مشاهده می شود . وی با تاکید بر اینکه تغییری در مدیریت باشگاه استقلال به وجود نخواهد آمد. 





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           




ابزار وبلاگ