سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
شهرماخانه ما
شهروند ایرانی ساکن تهران با تخصص وتحصیلات وتجارب کاری در امور مدیریت شهری، با اعتقاد بر حل معضلات شهرمان در سایه سعی وتلاش و همیاری جمعی
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 28
کل بازدید : 316394
کل یادداشتها ها : 128
خبر مایه

موسیقی


                                    بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر دوستان

دو روز قبل مطلبی در باره نحوه انتخاب و گزینش وبلاگ و نوشته های منتخب نوشتم.

جدا فکر نمی کردم مورد استقبال قرار بگیردو موجب تبادل نظر در قسمت نظرات نوشته مذکور گردد.

اما جالب است که افراد مهمان هر یک نظرات مختلف دادند که برای تجزیه وتحلیل خیلی با ارزش بودو حتی نظراتی که کنایه داشته یا تمسخر کرده هم در جای خودشان خوب بودند.

برای تنویر افکار و ایضاح نکات تاریک و مبهم ذکر چند نکته ضروری است:

1=بخدا در آن نوشته اصلا بحث منتخب شدن من یا نشدن کس دیگر نبوده وکلا از لحاظ این که ملاکها و روشهای گزینش متون ووبلاگها در منتخب شدنشان چیست مد نظر میباشد.

2=در اینکه مدیریت محترم پارسی بلاگ زحمات زیادی کشیده و این کار سخت و پر هزینه و زحمت را برای پرورش فکر و ذهن جوانان مملکت متحمل شده شکی ندارم و اتفاقا این کار سوای شجاعت و شهامت .کاری فرهنگی و از سر دلسوختگی محسوب شده و قطعا جای تقدیر و تشکر دارد که به همه مدیران این بلاگ خدا قوت و خسته نباشید جانانه عرض مینمایم.

3=اما با این وجود چون کار فرهنگی ورسالت آقایان سنگین است ما هم از سر دلسوزی حرفهایی داریم و این انتقادات سازنده منکر تلاش و زحمت دوستان نیست.

4=اینجا جوانان دارای اکثریت هستند و برخورد با این قشر ظرافتهای خودش را دارد که یکی روحیه دادن بصورت گزینش نوشته هایشان است و قبول نماییم که اگر درست گزینش ننماییم بتدریج سرخوردگی و پوچی در نویسندگان ایجاد و دچار روزمرگی خواهند شد که این موجب رکود و سکون حرکت رو به تعالی جوان خواهد شد و با اهداف فرهنگی بلاگ منافات دارد.

5=نمونه ای از تفکرات را در صفحه نظرات مطلب مذکور میبینیم که از مدیران محترم بلاگ دعوت مینمایم جهت اشراف بیشتر به این صفحه مراجعه و تاملی فرمایند تا ببینند جوانان نظرشان در باره مدیران بلاگ چگونه است؟!

6=اما باید اعتراف کنم برخلاف نظراتی که اعتقاد دارند بلاگ چون متعلق به مدیرانش میباشد پس آنها حق گزینش اختیاری و هر کاری را دارند باید عرض کنم من اتفاقا مدیران بلاگ را منطقی و با سعه صدر دیدم و اصلا با دیدگاه مالک و صاحب اینجا حرکت نکرده و به تمام نظرات و انتقادات اهمیت میدهند و ما باید این قضاوت عجولانه را کنار بگزاریم.

7=در انتها با عنایت به خدمت بی مزد و منت مدیریت محتر م پارسی بلاگ و سایر همکارانشان عرض کنم کار فرهنگی وبزرگی چون این کار و طرف شدن با قشر وبنویس دارای حساسیت خاصی بوده و از این بابت از زحماتشان قدردانی نموده و تقاضا دارد تا با جدیت و البته رعایت منطق به کارشان ادامه و ما را در کنار و حامی خود بدانند اما از انتقادات سازنده در جهت بهبود کار و تعالی وبلاگها استقبال نموده و با ترتیب اثردادن به نظرات منطقی روحیه همگان را ارتقا دهند.

باز هم از لطف و نظرات همه دوستان نهایت تقدیر وسپاس را دارم.

                                                                                     پاینده وسرافراز باشید

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           




ابزار وبلاگ