سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
شهرماخانه ما
شهروند ایرانی ساکن تهران با تخصص وتحصیلات وتجارب کاری در امور مدیریت شهری، با اعتقاد بر حل معضلات شهرمان در سایه سعی وتلاش و همیاری جمعی
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 21
کل بازدید : 316634
کل یادداشتها ها : 128
خبر مایه

موسیقی


                                        بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام

بحث برنامه ریزی در تمام موارد و خصوصا مسائل شهری ومدیریتی بتدریج فراگیر

شده است.

خبر سایت فردا در رابطه با سخنان اقای علیرضا دبیر عضو محترم شورای اسلامی

شهر تهران در همین باره شنیدنی است:

دبیر: حل بحران با برنامه ریزی سیستماتیک و مشارکت مردم
عضو شورای اسلامی شهر تهران در برنامه آئین همدلی ویژه بحران گاز کشور گفت: برف اخیر در تهران نشان داد برنامه ریزی سیستماتیک برای استفاده از منابع انسانی و ابزاری موجود و همچنین میزان مشارکت مردم می تواند در حل بحران ها مدیران کشور را یاری نماید.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در یک بحران مهمترین جزء آن مشارکت مردم است.

به گزارش «فردا»، دکتر علیرضا دبیر عضو شورای اسلامی شهر تهران که در برنامه آئین همدلی ویژه بحران گاز کشور شرکت کرده بود با بیان اینکه نمی توان از اتفاقات طبیعی جلوگیری کرد افزود: با یک مدیریت خوب می توان بحران ناشی از اتفاقات طبیعی را کنترل کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در مواجهه با یک بحران سه عامل مدیریت بحران، منابع موجود و مشارکت مردم دارای اهمیت است، افزود: در یک بحران به هر سه این عوامل نیاز داریم اما مهمترین بخش آن مشارکت مردم است.

علیرضا دبیر با اشاره به عملکرد شهرداری تهران در بحران اخیر گفت: بحران برف اخیر در تهران نشان داد برنامه ریزی سیستماتیک برای استفاده از منابع انسانی و ابزاری موجود و همچنین میزان مشارکت مردم می تواند در حل بحران ها مدیران کشور را یاری نماید.

عضو شورای شهر تهران افزود: شاهد بودم که شهرداری تهران از مهرماه تا امروز در حال برنامه ریزی برای کنترل بحران برف بود. در بحران برف اخیر 22 منطقه شهرداری با کمک 12000 نیروی آماده در سطح شهر مشغول اجرای برنامه های از پیش تعیین شده بودند. همچنین شهردار تهران به مدت سه شب تا نزدیک صبح در مرکز کنترل ترافیک و سطح شهر شخصا بر اجرای امور نظارت داشتند و برنامه ها را در سطح کلان مدیریت می کرد.

وی در پایان از مردم خواست با صرفه جویی در مصرف گاز مدیران کشور را در حل این بحران یاری نمایند.





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           




ابزار وبلاگ