سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
شهرماخانه ما
شهروند ایرانی ساکن تهران با تخصص وتحصیلات وتجارب کاری در امور مدیریت شهری، با اعتقاد بر حل معضلات شهرمان در سایه سعی وتلاش و همیاری جمعی
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 25
کل بازدید : 317055
کل یادداشتها ها : 128
خبر مایه

موسیقی


                          بسم الله القاسم الجبارین

سلام بر تمام دوستان ارجمند

  سالروز آزادی خرمشهر و یاد و خاطره همه رزمندگان شهید و زنده اش گرامی باد

امروز دوم خرداد ماه سال 1387 است و فردا روزی است که تا آخر عمر از یادم نخواهد رفت.فردا روز افتخار هر ایرانی با غیرت است که دلش و جسمش را فدای خاک پاک ایران مینماید. فردا روز خونین شهری است که با خون رزمندگانش به خرمشهری دوباره تبدیل گشت.فردا روز به خاک مالیدن پوزه هر متجاوزی به ایران است. اینجا ایران است همه جایش خرمشهر است.

و اما دوستان.روزی روزگاری حدود 26 سال قبل .نوجوانی بودم که به عشق نجات مملکتم از چنگال طمعکاران فاسد بعثی و حامیانشان قصد عزیمت به جبهه های نبرد کردم و نمی دانستم که جبهه تا سالهای تقریبا پایانی جنگ محل اصلی زندگی ام خواهد شد.

فکرش را بکنید جایی که کمترین خطرش برخورد ترکشها و گلوله های سرگردان باشد بهترین و پاکترین محل زندگی برای نوجوانان و جوانان و حتی پیر مردان باشد.من از نسل آنجایم آنجایی که حالا برای بازدیدش تور میگذارند و هزاران نفر فقط به عشق حضور در مکانی که روزی رزمند گان در آن زندگی میکردند .به آنجا سفر میکنند.

من از نسل جوانانی هستم که امروز جبهه اش تنها نیست و رهروان ما هر روز به دیدارش میروند اما من و مثل من که سند عینی همان جبهه ایم تنهای تنها ماندیم و کمتر یادمان میکنند. من و ما امروز حسرت دوستان شهیدمان را میخوریم که رفتند و ما را در این تنهایی تنها گذاشتند.

امشب شبی است که خاطره آن شبهای 10 اردیبهشت تا 3 خرداد را با بچه های خوب تیپهای محمد رسول الله (ص) نجف اشرف سید الشهداء و........ مرور میکنم و امشب باز دوباره با یاد شهیدان باکری (که در آن شب شناختمش) همت.خرازی.سلیمانی . اسدی  حکیمی  و دیگر عزیزانی که امروز در میان ما نیستند . زمزمه میکنم و مثل شب مرحله آخر عملیات بیت المقدس طلب حلالیت و شفاعت مینمایم.

اما دوستان.

بدانید و بدانیم که برای هر وجب از خاک مناطق آزاد شده کشورمان خون جوانانی ریخته شده که شاید تاریخ مثل آنان را کمتر بخود ببیند.

بیایید با خانواده این شهدا مهربانتر و قدر رزمندگان آنروز را که هنوز به یادگار در میانمان هستند بیشتر بدانیم و باورکنیم که آن نوجوان 26 سال قبل امروز در بین تان و در سن میانسالی احساس تنهایی نکند.

بیایید فکر کنیم هنوز جبهه وجود دارد و ما همسنگران آنها هستیم و با آنان زندگی میکنیم .

بیایید کاری کنیم که همه جا تابلوی لبخند بزن رزمنده به چشم بخورد .خلاصه اینکه:

من از نسل رزمندگان فاتح خرمشهرم من تنها نمی مانم!

                                                                                                   یا علی






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           




ابزار وبلاگ