سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
شهرماخانه ما
شهروند ایرانی ساکن تهران با تخصص وتحصیلات وتجارب کاری در امور مدیریت شهری، با اعتقاد بر حل معضلات شهرمان در سایه سعی وتلاش و همیاری جمعی
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 51
کل بازدید : 316489
کل یادداشتها ها : 128
خبر مایه

موسیقی


                              بنام خدای مهربانی

سلام بر دوستان عزیز

مدتی بود که بدلیل برخورد قاطع نهادهای ذیربط .اثری از توزیع فیلمها و تصاویر حریم خصوصی افراد در سطح جامعه نبود لیکن مجددا این عمل کثیف و غیر انسانی وغیر اخلاقی براه افتاده که برای جلوگیری از انتشار آن و حفظ حریم خصوصی مردم و تبعات منفی بر جامعه و افراد دخیل در این تصاویر لازم است نهادهای مسئول بدون تعلل و با شدت بیشتر به مقابله با این سوداگران آبرو و حیثیت مردم برخیزند و امنیت مجدد حریمشان را حفاظت نمایند.

گزارشی در این رابطه در سایت عصرایران آمده که عینا وبهمراه نظرات تعدادی از کاربران آن سایت خدمتتان ارائه نموده ومنتظر نقطه نظرات شما هم هستیم:

سوداگران دست بردار نیستند؛ بار دیگر انتشار فیلم خصوصی منتسب به یک بازیگر زن
هرچند زن حاضر در فیلم شباهت زیادی به بازیگر تلویزیون دارد و در ابتدای فیلم 5 دقیقه ای نیز نام وی نوشته شده است، لکن واقعی بودن این انتساب، جای تردید جدی دارد.

عصر ایران – پس از مدت ها رکود در عرصه انتشار دهندگان فیلم های خصوصی بازیگران، بار دیگر فیلم خصوصی منتسب به بازیگر زن یک سریال پربیننده و البته جنجالی تلویزیونی در اینترنت و نیز تلفن های همراه منتشر شده و به سرعت در حال گسترش است.

به گزارش خبرنگار عصر ایرا ن (asriran.com)، در این فیلم 5 دقیقه ای ، تصاویر منتسب به بازیگر زن به همراه یک مرد جوان در حال ... به نمایش درآمده است.

هرچند زن حاضر در فیلم شباهت زیادی به بازیگر تلویزیون دارد و در ابتدای فیلم نیز نام وی نوشته شده است، لکن واقعی بودن این انتساب، جای تردید جدی دارد.

پیش از این نیز برخی افراد، فیلمی را که در آن یک زن و چند مرد در حال انجام اعمال غیراخلاقی بودند را به یک بازیگر زن تلویزیون نسبت دادند و بدین ترتیب موفق شدند cd های مربوط به آن را در سطح وسیعی توزیع کنند ولی سرانجام معلوم شد که این افراد، صرفا از یک شباهت ظاهری بهره برده بودند و آن بازیگر، هرگز در چنان صحنه ای حاضر نبوده است. وی اعلام داشت که از عاملان انتشار و انتساب این فیلم شکایت می کند.

پس از انتشار فیلم های خصوصی چند هنرمند و ورزشکار که بعضاً واقعی و بعضاً ساختگی و انتسابی بوده اند، پلیس امنیت به همراه مقامات قضایی، در یک سلسله اقدامات هماهنگ و قاطع به پیگیری موضوع پرداختند و توانستند عده ای از عوامل تهیه و توزیع این قبیل فیلم ها را دستگیر و مجازات کنند.

اقدامات سریع پلیس و دادستانی تهران در آن مقطع توانست جلوی این قبیل حرکات ضد اخلاقی و ضد اجتماعی را بگیرد ولی گویا برخی باندها اصرار دارند که با انتشار چنین فیلم هایی و انتساب راست یا دروغین آنها به افراد مشهور، امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه را خدشه دار کنند که به نظر می رسد لازم است بار دیگر پلیس و قوه قضائیه به طور جدی تری وارد عمل شوند.

شایان ذکر است، مجلس شورای اسلامی نیز پس از وقایع گذشته، برای عاملان اصلی انتشار چنین فیلم هایی مجازات اعدام را تعیین کرده است.

نظرات کاربران:
? اینکه عاملان این ناهنجاریها بایدبه سزای رفتار کثیفشان برسند شکی نیست اما نکته تاسف بار اینست که چرا جامعه اینگونه کنجکاو دریافت این تصاویراست؟اینگونه فیلمها بابی اطلاعی قربانیان تهیه می شوند.آموزههای دینی واخلاقی همواره مارا از تعرض به حریم خصوصی افراد باز داشته است.به ندای وجدانهامان توجه کنیم.شاید قربانی بعدی ما باشیم.
? این پروژه ها در راستای تخریب هنرمندان وسینمای کشور نیست ؟
چه کسانی از این تخریب سود می برند؟
? خدا لعنتشون کنه که اینگون با آبرو و حیثیت خانوادهها بازی می کنند کسانی که از این طریق سودا گری می کنند مطمئن باشن دست عدالت الهی دامان خودشونو می گیره و روزی هم خودشون رسوا می شوند
? متاسفانه در عصر ارتباطات جدید بسیاری از ما مردم خواسته و یا ناخواسته دچار گناهان بزرگی میشویم که اگر از بزرگی این گناهان آگاه باشیم هیچگاه مرتکب آن گناهان نمیشویم.یکی از این گناهان کنجکاوی در دیدن عکسها و اینگونه فیلمهای مرتبط با زندگی شخصی دیگران است که متاسفانه براحتی به خود اجازه تکثیر(کپی،ارسال با بلوتوس و....)تماشاوتعریف آن برای دیگران (که خود باعث آبروریزی وهتک حرمت افراد میگردد)را میدهیم که عملا اشاعه فحشا هم هست و وای بر ما اگر مشمول آیات عذاب الهی در قرآن کریم در خصوص اشاعه دهندگان فحشا گردیم و یا باتماشا و یا تعریف خبر ها وفیلمهای زندگی شخصی دیگران دچار حق الناس شویم که خداوند فرموده حق الناس بخشودنی نیست ودر آن دنیا چگونه خواهیم توانست از آنان حلالیت بطلبیم!!!
حقیر به عنوان وظیفه شخصی در نهی از منکر این موضوع را به شما منتقل کردم وبر شماست که با اطلاع رسانی بیشتر مردم را آگاهی دهید.
? احسنت بر شما دوست عزیز که چنین نظری را ابراز کردی واقعا مردم با بی اعتنایی به چنین مواردی افراد خبیث را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام خواهند ساخت.
? متاسفم.به نظرم بهترین راه نگاه نکردن به این گونه فیلم هاست
? من به نویسنده نظر بالا تبرک و احترام بسیار می گذارم و در ادامه نوشته ایشان می نویسم بر پایه فتوای بسیاری از مراجع بزرگ و احکام اسلام حتی تحقیق در باره دو نفر (مثلا یک پسر و دختر )که باهم در خیابان راه می روند نیز حرام است و هیچ کس اجازه دریدن عفت عمومی را ندرد
? مورد دیگر اینکه چرا آنها از رفتار های کاملا خصوصی خود (زن شوهر،نامزدها )فیلم میگیرند، هر چی فکر میکنم نمیتونم علتی برای خودم متصور باشم مگر اینکه یا مشکل روان داشته باشند و یا...!
? تجسس وفاش کردن واتهام هرسه از نظراسلام ونظام مردودوپیگردهمراه خواهدداشت .وبایدباعاملین برخوردقاطع صورت پذیردتاکسی جرات این کارهای که مغایربادین مبین مامیباشد نداشته باشد
? میگم این خبرنگار شما هم چه جاهایی که سرک نمیکشد.
? اینکه چرا جامعه تشنه (نه کنجکاو) است این است که ما هیچوقت مسلمان واقعی نشدیم و از شیعه بودن به نام علی بسنده کردیم و متاسفانه ، یکی یاعلی میگوییم و آبروی افراد را میریزیم.
اوف بر این شیعیان ، چه آزار میدهند علی را ، چه آزار میدهند هم کیشان خود را هر روزه و رزومره از همسایه گرفته تا همکار ....
موسوی نژاد
? من یک سوال دارم، اگر ما در کشوری اسلامی زندگی می کنیم که ادعا می کنیم مردم این کشور مسلمان و متدین هستند پس چگونه این فیلمهای غیر اخلاقی تا این حد بالا در اختیار همین مردم میباشد و دست به دست روی گوشی های موبایل می گردد!!!
? متاسفانه مردم و ملت ما به جای بررسی و کنجکاوی در خصوص مسایل سیاسی و امنیتی و اقتصادی کشور فقط به دنبال مسایل حاشیه ای هستند که برای هیچ یک از منتقدین سودی ندارد .!!!!!!
? یعنی ما این قدر نسبت به ناموس خودمان بی تفاوت شده ایم؟!
? من یک قاضی هستم. متاسفانه این امر پلید گسترش یافته است
؛ امروز هم پرونده ای مثل همین موضوع داشتم .حتما بشدت برخوردخواهدشد تادرس عبرت برای دیگران باشد.





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           




ابزار وبلاگ