سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
شهرماخانه ما
شهروند ایرانی ساکن تهران با تخصص وتحصیلات وتجارب کاری در امور مدیریت شهری، با اعتقاد بر حل معضلات شهرمان در سایه سعی وتلاش و همیاری جمعی
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 53
کل بازدید : 316670
کل یادداشتها ها : 128
خبر مایه

موسیقی


                                   بسم الله الرحمن الرحیم

سلام گرم و بهاری خدمت تمام دوستان

امیدوارم سال جدید را با سلامتی و توام با اراده ای قوی به پیش ببرید.

امروز مطلب بسیار مهمی شنیدم که واجب ذیذم ضمن بیان آن از همه آنها که خود را ایرانی وحافظ آب و خاک آن میدانند دعوت کنم با حضوری فعال از مملکت دفاع و هر توطئه ای را خفه کنند:

سایت گوگل در اقدامی خصمانه ضمن محو نام فارس از عبارت خلیج .به آن پسوند عربی افزوده و نقشه های گوگل با نام مجعول خلیج عربی به کاربران ارایه مینماید.

این اقدامات اولین ویا آخرین آنها از این دست کارها نبوده و همواره هر از چندی شیطنتهایی صورت میگیرد که شاید یکی از اهداف مرموز آنها سنجش غیرت و میزان میهن پرستی و واکنش ایرانیان در این باره باشد.

در پاسخ به این اقدام میبایست سریعا تعداد 1000000 پیام اعتراض به آدرس ذیل ارسال و خواستار تغییر نام جعلی به نام اصلی خلیج همیشه فارس گردیده تا گوگل قانونا مجبور به عقب نشینی از این اقدام گستاخانه شده و دیگر از این بازیهای خطرناک ننماید والبته بعد از اعتراض در خصوص تحریم گوگل هم اقدام خواهیم نمود.

البته آدرس مذکور از طریق اس ام اس برایم ارسال شده و من هم برایتان نوشتم:

www.petitiononline.com/sos02032/petitionhtml

پس استدعا دارم برای اثبات حقانیت تاریخ و تمدن کشورمان هر چه سریعتر در یک اقدام قاطعانه و جمعی مثل جنگیدن دوران تجاوز عراق از مملکتمان دفاع کنیم.

                                                                                         یاعلی و پاینده ایران






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           




ابزار وبلاگ